website hit counters
Provided by website-hit-counters.com .

środa, 28 kwietnia 2010

Scenowe subiektywne obiekcje... #4

Życie bywa przewrotne, no nie? Jeśli myślicie, że powiem Wam co mam na myśli to się mylicie... Bo i tak gówno Was to obchodzi, no nie? A więc, Scena. Jest kilka wydarzeń wartych skomentowania. Może i nie wartych, ale coś napisać trzeba. Chociaż nie jestem w nastroju.
CM Rev
Doprawdy niezwykłe - reklama redaktorem CM Rev! Oto wszem i wobec, CM Rev zapewnia sobie zwycięstwo na aferę roku. Może i tak byli pretendentem do tego tytułu za sprawą dodania mnie do stopki redaktorów, no ale to był zwykły - nawet niezły - PA żart. A tu nie. Zawsze myślałem, że CM Rev zostało założone dla ludzi, chcących rozmawiać i wymieniać się spostrzeżeniami na temat FM-a. Myliłem się. Chodzi tu o robienie kasy na czym się da. Są ludzie którzy odważyliby się założyć bluzę z logiem CM Rev? Mata jaja po kolana. Oczywiście - oczy mydlone będą. No przecież te pieniądze zostaną przeznaczone na wprowadzenie nowych funkcji na CM Rev! Wierzycie? Boście głupi. Po CM Rev mogę się teraz spodziewać wszystkiego, aż boję się tam wchodzić!
Centrum FM
Bardzo podoba mi się wprowadzenie okienka z najnowszymi materiałami na stronie. Choć nie można nazwać tego pionierskim pomysłem i tak pochwalam. Kolejna sprawa - Gue. Chłopak pisze bardzo ciekawe opisy i z pewnością będzie to doskonały ruch ze strony CFM. Mam wrażenie, że przerasta o dwie klasy pozostałych skautów tej strony. Ale wrażenie bywa mylne. Ja w każdym bądź razie jestem na tak.
FM Zone
Kerry, Szczurek, Kacpergawlo, Dragon mają swoich naśladowców. Naprawdę nie wiem dlaczego ludzie to robią. Schizofrenia była, problemy z psychiką też... Moim zdaniem Hidalgo popełnił błąd wrzucając coś takiego na stronę bez ówczesnego sprawdzenia tego pod każdym kątem. tj. najpierw Kacpra i Kerry'ego, a potem wszystkich zjawisk bliskoznacznych. No, ale cóż błędy zdarzają się nawet najlepszym, podobno... W innych działach bez zgrzytów. Kilka ciekawych pomysłów MakII (nie obrazisz się, Maciuś?), niezłe opowiadanie Rakowca i pomału Zone wstaje z desek... Konkurencjo, oglądało się taki film jak, np. Rocky...?
Na Scenie jest niemrawo, ale nie martwcie się. Już niedługo zacznie się szum związany z eFeMem 2011, narzekania na bugi i wszystko wróci do normy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz